Foyer, toog en veranda

Veranda (= afgesloten gedeelte foyer):
Opp: +/- 90 m²
Rechtstreekse toegang naar de toog

Foyer met toog:
Opp: +/- 265 m2

Toog:
6 tapkranen
8 frigo’s
4 spoelbakken
1 grote koelcel met dranken
2 waterverwarmers (warm water voor koffie – thee)
Glazen en tassen

 

Veranda:
Tafels en stoelen: +/- 60 personen
Stoelen op rijen: +/- 75 personen
Lege veranda : +/- 150 personen

Foyer + Veranda:

Standaard opstelling: max 500 personen
Tafels en stoelen: +/- 250 personen

Max capaciteit foyer + grote zaal: 800 pers (+ 240 backstage)

 

Veranda:
Vast scherm voor projecties
Installatie voor muziek en geluid is aanwezig, incl. micro

Toog:
Geluidsinstallatie met radio/micro/CD-speler

Drank:
Hier vind je het aanbod en de prijzen terug van de dranken die het meest besteld worden.

Aanwezig materiaal
Bekijk hier het aanwezig materiaal in de keuken en de cafetaria.

In onderstaande tabellen vind je de tarieven terug voor het gebruik van de foyer, toog en veranda.
Hier vind je terug tot welke categorie je behoort.

 CC - Foyer (7u - 4u)  Tarieven Cat. A  Tarieven Cat. B
 = tarief Cat. A x 2
 Tarieven Cat. C
 = tarief Cat. A x 5
 Uurtarief  € 10  € 20  € 50
 Dit is incl. toog, incl. poets en excl. technisch personeel
 Forfaitaire toeslag   gebruik keuken door   traiteur of eigen   bereiding warme   maaltijden voor publiek  € 225  € 250  € 275
 Uurtarief ondersteuning   (technisch) personeel   foyer / zolder  € 25 per persoon  € 25 per persoon  € 25 per persoon
 Dit is sowieso vereist bij gebruik ander technisch materiaal dan standaard aanwezig in deze ruimtes.
Auteursrechten: Het jaartarief billijke vergoeding wordt gemeentelijk betaald voor de polyvalente zaal (tarief met dans) en de foyer/cafetaria (tarief met drank). Het jaartarief Sabam wordt ook gemeentelijk betaald voor de polyvalente zaal (auteursrechten muziekuitvoeringen via radio) en voor de cafetaria (auteursrechten voor muziekuitvoeringen via audiotoestellen). Andere auteursrechten moeten door de organisator aangegeven en betaald worden.

 

Aartselaarse erkende verenigingen moeten geen waarborg betalen.
Niet-erkende verenigingen en andere (niet) Aartselaarse gebruikers betalen een borg van € 400 aan het secretariaat van het CC. Dit kan cash of via overschrijving op rekeningnummer: BE14-0682 2254 3083. De waarborg dient uiterlijk één week voor aanvang van de activiteit betaald te worden.

 

Huurders kunnen gedurende 2 weken een huuraanvraag in optie nemen. Zonder een definitieve bevestiging door de huurder vervalt deze optie na 2 weken automatisch. Verlenging van de duur van de optie kan alleen mits schriftelijke toestemming van een gemeentedienst.

 

Annulering is mogelijk:

  • Tot en met 3 maanden voor de aanvang van de huurperiode kan de huurder zijn huuraanvraag kosteloos annuleren.
  • Bij annulering tussen 3 maanden en 1 maand voor de activiteit is de huurder 25% van de retributie verschuldigd.
  • Bij annulering op minder dan 1 maand voor de activiteit is de huurder 100% van de retributie verschuldigd. 

 

Knop: bekijk de vrije data en reserveer

Foto: toog

Foto: Foyer

Foto: veranda